משלוח ואיסוף ההזמנה      

       משלוח עד הבית – החבילה תשלח  באמצעות שליח           עד הבית לכתובת שתספקו בעת ההזמנה.

          עלות משלוח עד הבית – 35 ש"ח

  • איסוף עצמי –  האיסוף מכתובתנו בראשון לציון. כתובת מדוייקת ופרטים לאיסוף ישלחו ללקוח בהודעת ווטסאפ כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף. 
       
  • ייתכנו הפרשי גוונים בין תמונות המוצרים המפורסמים באתר לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל.

אספקת המוצרים:

זמן אספקת משלוח הינו עד 14 ימי עסקים.
ימי עסקים הינם בימים א-ה, לא כולל ימי שישי ושבת.

 

דיווח על פגם/ליקוי במוצר

מרגע קבלת המוצר, על הלקוח לבדוק את תקינות המוצר ושלמותו במעמד האספקה.
במידה ונמצא על ידכם פגם במוצר, יהיה עליכם להודיע להנהלת החברה, לא יאוחר מ-24 שעות מקבלת המוצר.
במקרה של "איסוף עצמי"- החברה לא תהיה אחראית על לכל נזק מסוג שהוא, אשר ייגרם למוצר מרגע שיעבור לחזקתך.

ביטול עסקה והחזר כספי:

הלקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לחוק הגנת הצרכן,
התשמ”א -1981 (“חוק הגנת הצרכן”) ולקבל החזר כספי בגינו או להחליפו כנגד מוצר חלופי לפי המפורט להלן:

1. ביטול עסקה בתקופת זמן של שעה אחת ממועד ההזמנה תבוצע דרך whatsapp אל שירות הלקוחות של האתר במקרה כזה יהיו זכאי/ת הלקוח/ה לקבל החזר מלא לרבות עלות משלוח.

2. החזרת מוצר לאחר קבלת המשלוח  –
הלקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה בתוך 5 ימים ממועד קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר תקין, באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש כלל.
ההחזרה תבוצע על ידי איסוף הפריטים ב-2 אפשרויות:
א. על ידי שליח מטעם החברה בתשלום הלקוח/ה (35₪)
ב. בהחזרת הפריט לחנות בהגעה למחסני החברה.

3. במקרה של בקשה להחזר כספי ניתן לפתוח פנייה לשירות הלקוחות בWhatsApp במס הטלפון: 052-977-1049
במקרה כזה זיכוי יתקבל לכרטיס האשראי עד 14 ימי עסקים מרגע הגעת הפריט אל החברה.

4. שטיחי הפיויסי והראנרים מיוצרים בהתאמה אישית ולכן לא ניתן לבטל הזמנת שטיח /ראנר לאחר שהמוצר הועבר לייצור.  

שטיחי הפיויסי והראנרים מועברים לייצור 24 שעות לאחר קבלת ההזמנה . ניתן לבטל הזמנת מוצרים אלו בטווח של 24 שעות מביצוע ההזמנה. לאחר 24 שעות לא ניתן לשנות /לבטל את ההזמנה.

 

במקרה של ביטול עסקה- 

  1. הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור של 5% מגובה העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם, וכן בהוצאת המשלוח הלוך וחזור.
  2. במקרה של ביטול עסקה עקב מוצר פגום, דמי ההזמנה יוחזרו ללקוח באופן מלא לרבות סכום המשלוח.
  3. לא יינתן החזר כספי בגין מוצרים שהתקבלו במתנה ללקוח, כגון מתנות/גיפט קארד..
  4. במידה ובוצעו תשלומים בעסקה, ההחזר הכספי יוחזר באותם מס' התשלומים שבוצעו בעסקה ע"מ שחברת הסליקה תאשר את ההחזר.
  5. זיכוי יבוצע לכרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה ויתבצע עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת ההודעה על בקשת הזיכוי.
  6. אין באפשרות החברה לבצע החזר לעסקת דיירקט ולכן הזיכוי הכספי במקרה זה יתבצע בהעברה בנקאית לחשבון הלקוח/ה תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת הודעת הביטול.
  7. קיימת חובת ווידוא כי המוצר אינו היה בשימוש, נמצא באריזתו המקורית ושאריזתו לא נפגמה.


ביטול עסקת הרכישה ע"י החברה

החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת את הפעילות באתר או לבטל עסקת רכישה שביצעה הלקוחה באם חלים המקרים הבאים:

1. התברר כי הפריט אזל מהמלאי לאחר ביצוע הרכישה
2. נפלה טעות בתיאור או תמחור המוצר

צוות החברה ישמח לעמוד לרשותך לכל שאלה, בירור ויידוע לגבי החזרה או החלפה.
ניתן לפנות אלינו בכל אחד מהאמצעים הבאים:

  • דוא”ל –lisastudio10@gmail.com
  • הודעת WhatsApp למס' 052-977-1049
  • שירות לקוחות אינסטגרמי – myhomy__